sobota, 15 października 2016

Kulki owsiane z masłem orzechowym

Nigdy nie ukrywałam, że słodycze to moja druga miłość. Dlatego zaczęłam wybierać te zdrowsze odpowiedniki ;) Poniżej znajdziecie przepis na szybkie i bardzo łatwe kulki owsiane z masłem orzechowym. Bez pieczenia! Bez mąki! Bez mleka! Idealna słodka przekąska nie tylko dla wegan bądź bezlaktowców ;) Może być to również propozycja dla osób na diecie bezglutenowej, z wykorzystaniem płatków owsianych bezglutenowych :) Po prostu musicie wypróbować!// Mazia











Składniki (ok.14 sztuk):
dojrzały banan
pół szklanki daktyli (100 g)
1 i 1/4 szklanki płatków owsianych (140 g)
1 łyżeczka kakao
3 łyżki masła orzechowego

Dodatkowo:
wiórki kokosowe



1. Daktyle zalewamy wodą i zostawiamy na pół godziny.
2. Płatki owsiane podprażamy na patelni.
3. Namoczone daktyle, kakao, banan oraz masło blendujemy na gładką masę. Następnie dodajemy płatków owsianych i mieszamy.
4. Formujemy kulki, obtaczamy w wiórkach kokosowych i zostawiamy w lodówce na min godzinę, najlepiej na całą noc.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz